FanQuiz - Vad tycker DU om Miley?

Hej! Jag har tänkt att göra en liten kul grej här på bloggen.
Jag vill nämligen att ni ska berätta lite vad ni tycker om Miley! Och såklart får alla vara med :)
 
Ni ska svara på frågorna som finns nedan och sedan mejla in era svar till mig på min hotmail
[email protected] och döp ämnet till Miley Svar. Visst är det super enkelt!? Men har
ni några frågor, så är det bara att mejla eller kommentera inlägget.
_______________________________________________________________________________________________
Min/mitt favorit Miley....
Film: -
Låt: -
Album: -
Musik video:-
Minne:-
_______________________________________________________________________________________________
(kopiera gärna frågorna & skriv ditt svar efter frågan)
 
Skicka gärna med namn och ålder. (Både namn & efternamn behövs ej om du inte vill. Men gärna åldern)
Du kan också skicka med en bild på dig eller varför inte en favorit bild på Miley, som sen kommer finnas
med i inlägget.
 
ALLA MEJL MED SVAR KOMMER ATT HAMNA PÅ BLOGGEN! ÄVEN ERAT NAMN, BILD & ÅLDER!
(om det finns med i mejlet) Är det endast dumma svar eller en opassande bilder. Så kommer det såklart
inte ut på bloggen.
 
 

Skrivet av: Maria

Vilken kul idé (:

Svar: Roligt att du tycker det! :D
milezzcyruzz.blogg.se

2013-08-05 @ 11:09:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: