MileyRayCyrus.se

Hej allesammans! Nu ska jag avslöja vad jag skrev om i förra inlägget.
Under en tid nu har jag tillsammans med fyra andra Miley blogg ägare [ MileyRayCyrusBlog, MileyCyrusDaily,
MileyWorld, PeaceMileyRay] plus två andra tjejer, pratat om att börja blogga tillsammans. Och nu har vi bestämt
att så blir det! Istället för att konkurrera mot vanadra, ska vi sammarbeta! Så vi har tillsammans skaffat oss en
blogg där vi alla kommer att uppdatera! Det kommer vara superbra och daglig uppdatering. Så nu kommer vi alla
att sluta uppdatera på våra egna bloggar. Vi kommer självklart behålla dom, men dom kommer inte användas. Så
jag hoppas på att ni kikar in på våran nystartade blogg och följer den! :) ♥
Kolla in våran nystartade blogg: MileyRayCyrus.se
 

Skrivet av: Anonym

saknar denna blogg <3

2014-06-21 @ 21:01:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: