Miley klargör att ryktena Perez Hilton skrivit på sin blogg, inte är sanna.

Detta är vad Prerez Hilton skirivit på sin blogg, att Miley sagt om Beyoncé i sin senaste intrvju i Love Magazine:
______________________________________________________________________________________________
" Beyonce har varit en stor inspirationskälla för mig , men hon har varit ute för länge. Hon är så begåvad och jag
tror att hon är på toppen av spelet nu, men människor letar alltid efter nytt blod och det är vad jag tar med till spelet
nu, nytt blod . Jag fick det totala paketet , kurvorna , rytmen, och rösten. Jag är bara bäst . "

 " Beyoncé växer i moderskapet och då kommer hennes kropp att förändras, då kommer det finnas chanser för
friska unga ansikten att stiga upp, och ingen annan kan väl fylla det tomrum just nu. Jag är den enda vita kvinnliga
sångerska som skulle kunna fylla den luckan just nu och jag är den enda som gör det rätt. Jag har ju hela paketet.
Allt måste börja och sluta och jag hoppas att få samma framgång som andra ikoner i spelet när det är över . Men
för tillfället är det bara början. "
_______________________________________________________________________________________________
Men detta är falskt eftersom både Miley och Love Magazine bekräftat på Twitter att det Perez skrivit,
endast är påhittat.
 
 
 
 
 

Skrivet av: Vampire Diariesweden

Hej, jag undrar om du kanske skulle vara intresserad av ett länkbyte?

2014-01-03 @ 15:32:15
URL: http://vampirediariesweden.blogg.se
Skrivet av: Felicia

Har lagt till dig =)

2014-01-03 @ 15:55:02
URL: http://ninadobrevanews.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: