Miley på Ryan Seacrest idag!

Idag kommer Miley att prata om hennes nya musik på Ryan Seacrest.
Det kommer att sändas på 102,7 KIISFM vid 8:00 AM PST (11:00 AM EST, 4:00 PM GMT)
Har du en fråga att ställa Miley, skriv ett tweet och hashtagga #MileyOnSeacrest vid sändningstiden.
Klicka HÄR för att höra det live.
______________________________________________________________________________________
Tyvärr vet jag inte sjävla sändningstiden i svensk tid. Men försök att själv håll utkik på sidan om du är
intresserad av att lyssna på samtalet. Jag kan också nästan garantera att det kommer komma ut en video
från samtalet på youtube ifall du skulle missa det.
Själv ska jag iväg nu under dagen & kan inte vara på sidan för att lyssan när det börjar. Så jag kan
tyvärr inte meddela er när det ska börja.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: