Höll Miley sitt nyårslöfte 2011

Upplösning: "Jag har lite nya idéer, jag vill gå på några häftiga resor, jag vill resa, jag vill göra detta året att jag går ut och göra vad jag är här att göra, och det är att hjälpa människor och göra människor glada. "
Bedömning: Hon gjorde det! Miley gjorde några tunga resor i år, när hon inledde sin Gypsy Heart Tour. Hon sa en gång som sin tre månaders långa turné: "The Gypsy Heart tur är en dröm. Inte bara på grund av alla vackra städer jag kommer att få besöka, men alla vackra människor jag får träffa. Gypsy Heart är inte bara en tur för mig, men ett uppdrag att sprida kärlek. "
Upplösning: "Jag har lite nya idéer, jag vill gå på några häftiga resor, jag vill resa, jag vill göra detta året att jag går ut och göra vad jag är här att göra, och det är att hjälpa människor och göra människor glada. "
Bedömning: Hon gjorde det! Miley gjorde några tunga resor i år, när hon inledde sin Gypsy Heart Tour. Hon sa en gång som sin tre månaders långa turné: "The Gypsy Heart tur är en dröm. Inte bara på grund av alla vackra städer jag kommer att få besöka, men alla vackra människor jag får träffa. Gypsy Heart är inte bara en tur för mig, men ett uppdrag att sprida kärlek. "
Källa: Celebuzz.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: