MILEY TO SWEDEN - VIDEO

Hej alla fina smilers.
Visst vill vi nog alla att Miley ska komma till Sverige? Skulle tro det.
Så varför inte vara med i min 'Miley To Sweden' video för att i alla fall försöka visa att vi vill ha hit henne!
Jag har också tänkt att vi ska försöka tweeta videon till Miley. Det är ju rätt svårt att få hennes uppmärksamhet på Twitter. Men vi kan ju i alla fall försöka! :)

Vill du vara med finns det två saker du kan göra:
1. Ta en bild på dig hållandes i ett papper där det står något om Miley & Sverige.
2. Du gör en video där du säger något om Miley & Sverige.

PS. Bilder & videor behövs inte skickas in just nu, idag.
Men gärna så fort som möjligt när ni kan.
 
SPRID GÄRNA DETTA SÅ FLER VILL VARA MED!
 
Skulle också vara bra om ni kommenterade ett snabbt '' jag är med '' eller nått, så jag har någon aning om hur många som är med.
Vilket också är bra, om du inte skickat in bild, så kan jag påminna dig att det börjar närma sig sista dagen.
 
Super lätt :) Så låt oss, för en gångs skull, få hit våran drottning. Miley Ray Cyrus ♥

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: